Feeds RSS
Feeds RSS

vrijdag 10 februari 2012

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer vrijdag en dat betekent weer een uurtje atelier geven aan groep 6. Met het oog op as. dinsdag 14 februari Valentijnsdag, hebben we kaarten gemaakt die de kinderen kunnen versturen of geven.
Ik had vooraf natuurlijk alles klaargemaakt en gesneden met mijn Cricut o.a. de harten (Plantin Schoolbook) en de tekst LOVE (Tie the Knot) .
De tekstjes heb ik gemaakt in Word.
Ze konden in groepjes van twee steeds bij een kaart zitten om deze naar het voorbeeld na te maken. Dan had ik ook nog een groepje die een Valentijns 3D plaatje kon knippen en dan was er nog een groepje "Vrije Expressie", deze konden met diverse materialen helemaal een kaart naar eigen inzicht maken.
Op de foto de drie kaarten die ik als voorbelld had gemaakt.

Groetjes Sabine




0 reacties:

Een reactie posten