Feeds RSS
Feeds RSS

dinsdag 8 mei 2012

Hallo allemaal,

In het kader van het "wegscrappen" van mijn stapel foto's heb ik dit weekend meegedaan aan een aantal challenges op de site van Creabest. Ze hebben daar elke twee weken een uitdaging en je kunt dan meedoen aande laddercompetitie. Met elke uitdaging kun je punten verdienen.
Omdat het dit weekend NSD was hebben ze er dit weekend drie gehad nl vrijdag,zaterdag en zondag. En kon je punten verdienen voor de laddercompetitie. En ik ga daar nu ook aan meedoen.
En als het goed bevalt ga ik misschien wel meedoen aan het Scrapkampioenschap 2012 dat ze in unie organiseren. Je hebt dan 25 dagen lang elke dag een uitdaging!! Spannend!!
Maar nu eerst mijn twee andere inzendingen. De eerste was in mijn vorige post.
De uitdaging van nummer 1 was een "vintage" lay-out maken (ik heb gekozen voor mezelf 35 jaar geleden) en bij de tweede mocht je gebruik maken van maar één kleur papier in je lay-out. Wel in verschillende tinten of dessin maar één kleur.
Wat vinden jullie ervan?

Sabine


0 reacties:

Een reactie posten