Feeds RSS
Feeds RSS

woensdag 20 juni 2012

Hallo allemaal,

En nog steeds ben ik bezig met het Scrapkampioenschap 2012. Wij zijn nu bij opdracht 20, dus nog 5 te gaan. Ik heb ze tot nu toe allemaal nog gemaakt. Hier een impressie van opdracht 11 t/m 14:

Opdracht 11: maak een LO waarbij je je inspiratie uit je eigen omgeving haalt. Ik heb de indeling van mijn eigen voortuin gebruikt al indeling van de LO.


Dan opdracht 12: Maak een LO met letters maar het mag geen titel, woord of journaling zijn.


Opdracht 13: Maak een LO dat is geinspireerd op een spel als ganzebord, monopoly of scrabble .



En opdracht 14: een LO maken naar aanleiding van een gegeven sketch:


Nou jullie kunnen wel zien dat ik druk ben geweest en uiteraard is dit erg goed voor mijn (nu slinkende) stapel foto's en papier.

Sabine





0 reacties:

Een reactie posten