Feeds RSS
Feeds RSS

zondag 29 maart 2015

Mannenkaart!

Hallo allemaal,

Ik vind het altijd moeilijk om een kaart voor mannen/jongens te maken. Ze houden vaak niet van bloemetjes en frutseltjes en ook de kleuren moeten niet te "meisjesachtig" zijn.

Ik doe veel inspiratie op op www.youtube.com en www.splitcoaststampers.com. Elke dag kijk ik weer wat er voor moois is bijgekomen. De mooiste creaties bewaar ik op mijn pc om er zo nu en dan een creatie uit te pikken en die te liften bij gebrek aan inspiratie.

Zo ook het model van deze kaart. Gelift in "mannenkleuren" en niet te veel tierelantijntjes:



Ok, de tweede foto moet je even draaien. Dit is dus de binnenkant.

Deze kaart doet mee bij www.cardsandscrap.nl: mannenkaart

Fijne zondag

Sabine

4 reacties:

Angelique zei

Hoi, is een leuke kaart geworden. Handig om wat dingen op je computer te zetten en die als inspiratie te gebruiken. Goed idee.
groetjes Angelique

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat is ie leuk.
Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
Groetjes Miranda

*mieke* zei

Wat een mooie stoere mannenkaart heb je gemaakt Sabine!
Bedankt voor het mee doen bij Cards & Scrap en graag tot de volgende keer.
Lieve groet, Mieke

Sarah zei

Hey Sabine , ik heb je een Liebster Award gegeven !
Ga maar eens kijken op mijn blog ! Liefs ☆ Sarah ☆

Een reactie posten