Feeds RSS
Feeds RSS

zondag 12 april 2015

Cadeau verpakking Pasen

Hallo allemaal op deze zonnige zondagochtend. Hopelijk blijft het dit mooie weer want straks ga ik met mijn dochter een wandeltocht doen van 12 km.

Vanochtend de blogberichten doorgekeken en bij de KIC werd een nieuwe challenge aangekondigd: maak een cadeau verpakking.

Nou dat kwam goed uit want die had ik met Pasen al voor mijn collega's gemaakt en hier nog niet laten zien.

Het waren Easel-lade-doosjes (zo heten ze toch?) en ik had ze gevuld met natuurlijk chocolade-eitjes. Iedereen was weer helemaal enthousiast.




Zoals menigeen misschien wel opvalt zijn ze helemaal van Stampin Up producten gemaakt.

Ze doen mee aan de challenge bij: www.kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl : cadeauverpakking

Fijne zondag allemaal

Sabine

3 reacties:

Wil Frutsel zei

Gezellige kadoverpakkingen heb je gemaakt, en de inhoud is ook niet mis, mmmmm!! Fijn dat je meedoet met onze challenge van KIC, heel veel succes!!
xx Wilma DT

Angelique zei

Wat een leuke kadoverpakkingen, zullen ze zeker blij mee geweest zijn.
groetjes Angelique

Miss Freubelstorm zei

Wat een leuke doosjes! Echt een cadeautje als je het laatje open doet! Leuk dat je meedoet met de Kaartjes-Inspiratie-Challenge.
Groetjes Esther DT

Een reactie posten